Zwrot

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. LINK do formularza zwrotu – Kliknij, aby pobrać 
  1.  Aby odesłać zamówiony towar dokładnie wypełnij formularz kontaktowy, Nadaj paczkę kurierem na poniższy adres: Stylove Kamil Jałtuszyk, Strzakły 30, 21-560 Strzakły NIP: 8252209324 REGON: 540658402 nr telefonu: 572 125 271
2. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. 3. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu. 4. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. 5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. 6. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych. Wysyłany produkt musi dotrzeć w idealnym stanie, bez jakichkolwiek uszkodzeń lub deformacji, które mogłyby wyniknąć z transportu. Nie może być używany ani nosić żadnych śladów użytkowania, w tym zapachu perfum, papierosów lub innych. Nie może być zabrudzony pudrem, podkładem lub posiadać plam. Produkt musi zachować wszystkie oryginalne metki, włącznie z taśmą z logo, która musi być przymocowana w sposób niezmieniony.  NIE PRANY   Nie odbieramy paczek w paczkomacie oraz wysłanych za pobraniem!!

Reklamacje

1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

2. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia. W takim przypadku Klient
powinien odesłać towar na adres Sklepu.
4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć formularz zwrotu opisem reklamacji (wzór do pobrania na stronie sklepu).
5. Sklep, niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
6. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych.

7. Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego
nastąpiła płatność lub inne konto o ile zostało wskazane przez Klienta.